så stressigt. Goa barn med gladko

Så var denna dagen slut. Hela jag är slut oxå. Ont i kroppen och ryggen värker. Vet inte riktigt varför det gör ont men antar det är för att jag har verkligen hållt igång hela dagen. Först dom vanliga hemma bestyren sen fixing av lokalen och sen hemma bestyr igen. :-)

Sara kom ju runt fem tiden. Vi väntade och väntade och till slut kom hon <3 Barnen började leka och vi vuxna snackade lite. Tor å dom andra kom strax efter och nu var det fullt hus!!!
Då åkte vi, jag Sara och Emelie till lokalen och fixade där. Tog ju sin tid. Sen hem till vrålhungriga barn å vuxna.Jag och Sara Satte igång och steka en massa köttfärs. Sen duka fram å så sen kunde äntligen barnen äta och vi vuxna åt efter dom. Tog oss ett glas vin och jag hade gärna sen följt med Sara å Emelie för fler glas. Men det får bli en annan gång. Efter att Sara och dom andra åkte sövde jag barnen och röjde upp det sista i köket innan jag landade i soffan. pust.
Slö tittade på tv. Svärisarna och Ted gick och la sig. Jag satt uppe en stund tillsammans m Kim å Tor. snackade och hade det mysigt. <3 nu har jag lagt mig. Lär ju bli stressigt å rörigt i morgon så det gäller att få sig nån sömn. Billie-Ray vaknar nog snart oxå.

Här står Dante och väntar och väntar och väntar efter sin vän.




Några barn äter skrattande kon. Gofis kusinis är på besök å käkar gladko hon med.

Kommentera här: