fina saker

Dagen har bjudit på mys,stress,presenter och småbarnskaos.
Billie-Ray blev lagom sjuk när vi var på trevligt bebisfika hos vår bästaste dagmamma. Skit tråkigt och sånt kaos! Men fikan var trevlig om man bortser att Billie vrålade typ hela tiden.
Men annars har vi myst en massa, försökt oss på någon slags städning utan resultat =)
I förmiddags hängde det ett stort paket på dörren. Det slet Billie upp och var jätte glad över CandyLees saker. För där i låg ett babynest, hemmasydda byxor och en söt klänning med kofta. Så glad jag blev.
För det första ääälskar jag verkligen de där speciella hemmasydda personliga grejerna. Jag blir verkligen lycklig av att titta på fina färgglada kläder eller udda grejer. ♡ Sen blev jag oxå glad för nu har jag en superfin babynest i sängen som är riktigt personlig och som oxå är hemmasytt till vår fina CandyLee. Men så fick jag ju en till idag som då passar riktigt bra i vagnen. ♡♡ Så är det bara att byta plats med varandra när man känner för det.
Vi har fått en hel del fint som jag tänker fota i morgon och visa er. Jag tänkte även skriva lite mer om vår första två veckor med lillplutten och hur allt går nu.

Kommentera här: