go mat och nattbad.

Idag när Kim kom hem från jobbet så hade vi ett familjeråd om vad vi skulle ha för mat idag. Jag var för varm och klibbig för att ställa mig och laga något och sen var jag sjuuukt sugen på en Hörby speciall pizza som jag inte har ätit på sådär 1000 år. Efter lite diskution åkte vi mot Hörby och hamnade på Pizzaboden tror klockan var närmate 20.00 men det är ju så kvällsvarmt och det känns rätt mysigt. Vi blev mätta o glaa och alla kidz, men jag tror att jag var gladast av alla =) När vi åkte hem svängde vi in om bosarpsjön och så badade vi i underkläderna. Det var riktigt varmt och super duper jätte mysigt att bada på kvällen, lite mörkt och inte mycket folk. När det blev mörkare gick vi till kiosken och kidzen fick köpa sig en, för oss.. mig och Kim en riktig nostalgi godispåse med styckgodis som kostade 50öre och 1krona och 3 kronor osv. Så Dante och Vincent plockade på sig för varsin tia medans Tor ville ha en äppelpajglass!
Billie-Ray kikade på fina bilar och var helnöjd han med. Vi kom hem kl 22.30!! =) så dusch och mys i soffan och kidzen somnade gott. Nu ska jag oxå sova. Natti natti




Kommentera här: