äggformad

Lite nya inköp till Hoppsan.
Denna body köpte jag i sommras men har glömt att visa den. Det var på Emmaboda Power Meet och nu ska jag bara hitta några coola byxor till den.

Detta köpte jag på HM. Det gula setet har jag kikat på länge och det andra pandasetet valde Kim. sjukt gulligt. Nalleoverallen har jag viljat ha sen Dante föddes men nu äntligen är den köpt.


I lördags var jag lite nere, jag skulle på tjejkväll men jag kunde inte ta mig dit. Men så plötsligt ringer en av tjejerna och säger att jag ska göra mig färdig för hon kommer och häntar mig. Jag blev så himla glad men fy bubblarn vad brott jag fick för där satt jag i pyjamasen. Men jag han få på mig kläder.
Det var så trevligt och jag hade det jätte kul =)



Jag kom hem mitt i natta, eeh typ tolv =)
Då vaknade Billie en runda och kom upp och myste en stund. Han hade feber! Men inte så konsting då vi alla är förkylda.

Jag har nu hotat Kim att han får hjälpa till och han skulle sen ta morgondagen. Det gjorde han och man skulle ju kunna tro att jag har hotat med skilsmässa då han tog det på allvar... men nej då. Det var Xboxen =) haha
Men iaf han tog Billie på morgonen, men den enda gången Kim tar honon så sover han till nio... allså hallå Billie har aldrig någonsin sovit ända till nio... NIO!! Ja men det var ju skönt då jag oxå fick sova till nio så jag gick upp strax efter oxå.

Jag har nu hört av massa olika att jag är mindre denna gången. Men jag kan inte hålla med.

Nu är det inte samma ljuse eller exakt samma vinkel men jag tycker jag ser större ut nu.
Men så var det en som sa att jag nog är lika stor men att jag har magen högt upp.
En sa att den är äggformad så då är det en tjej.

Vad tror ni?

Kommentera här: