Den fina som räddar vardagarna utan att hon riktigt vet om det skulle jag tro ♥

Jag älskar ju att ta kort som ni vet och jag har så svårt med att bara välja ett eller två kort för jag tycker varje kort har något fint och någon ny uttryck i barnen. Sen eftersom jag älskar allt vad barnen gör så blir jag helt varm i hela mig när jag ser alla söta och fina och tokiga och stolliga grejer de gör.

För några dagar sen kom fina fina älskade Tina med en påse till oss.
-"lite vardagsgott" sa hon
Det var glass, strutar och karamellströssel. ★nostalgi★
Hon är så fin och så omtänksam. Hon är en sån räddare i vardagen utan att hon nog riktigt vet om det.
Jag blir helt tagen och jag uppskattar verkligen det.

Så det har blivit lite glass någon kväll nu och detta var häromdagen.

Glassfest




















Kommentera här: