sur och bitter och trött

Jag är så trött. Har grejat hela dagen fram till nu och strax ska jag börja med maten. Ingen lust alls men kidzen måste ju ha mat. 
Har inte hunnit med så jätte mycket, det tar ju sån tid när man ska göra grejer. Trodde jag skulle få hjälp idag då vi hade bestämt tillsammans att vi skulle städa och få iordning idag. Men han har tyckt soffan har varit bättre. =(  
Ja jag kan säga till honom, skälla o gorma och be och berätta vad han ska göra, men varför ska jag det?? Han ser väl att jag sliter. Han ser ju och VET att jag är höggravid! 
Men han skiter i vilket... slappar och sova i soffan det kan han göra. Men sen kom hans bror och då jävlar blev det fart i röven på honom och skulle visa sig duktig. Så duktig han är... =/ 
jag vill bara kräkas! 
Sur och bitter? Ja verkligen.
  
 
Jag känner mig så jädra tjock, jag är tjock överallt. Håret är katastrof. Skulle vilja göra något skoj med det. Sminka sig?? Gah huf feean ska jag hinna och orka det? Känner mig gammal, jag ser gammal ut och mår pest just nu och typ varje dag.
Vill kräkas på mig och på andra... är riktigt trött på vissa människor. Finns några stycken. 
Men mest är jag trött. Längtar till måndag. Barnbidraget är efterlängtat just nu.
 
Så nu då? Gå och fixa mat och fortsätta att tvätta. Idol ikväll. Lär ju somna men då blir ju han glad, slipper han se skiten. 

Kommentera här: