Torsdagskväll

Dessa tre allså. Nu börjar Billie-Ray bli lite större så de kan börja ha riktigt skoj ihop. Billie-Ray tycker oxå allt de brossorna gör är hur spännande och roligt som helst. Hans idoler ♡


Här har vi en magbild, den är nån vecka gammal men jag tycker det är lite kul att han kan sitta där, fast det gillar inte Hoppsan!!



Jag älskar mutor. Det är guld värd sen struntar jag i vad dessa mutor är. Ibland kan det vara en godisbit, en banan eller att man lovar lek på lekplats eller en grej i affären. Lugna snälla barn ♡ Men så finns ju dessa klämmisar. Oj vad jag gillar dom. 4min lugn o ro från en gnäll o kläng unge.

Svärföräldrarna har varit här en runda igen. Det kommer nog bli oftare nu när Kims lillebror/syster har flyttat till sösdala. Ungarna tycker det är jätte kul och nu sist klädde Vincent sig extra snygg. Min goa fina Viniboyen.

Billie-Ray blev grön och farligt söt istället.

Knäppisen, blev inte riktigt som han tänkte sig där.

Att ärva och ge o få är kanon tycker jag. Nu har jag fått en hel del och skulle det bli en tjej så ha jag massa att välja på. Jag har inte riktigt sorterat kläderna än men det jag inte vill ha eller är våran still kommer jag skänka vidare.
Denna overall var ju riktigt ful, så ful att den var så grymt cool. Billie-Ray kommer äga fett nu i höst. älskar den.
Här är hoppsans spjälsäng oxå. Det är oxå ärve och Billie-Ray blev rätt sotis över den. Men han har ju en redan som är snygg den med.

★ En magbild ★

Billie-Ray har blivit som sagt ett riktigt barn, inte så bebis längre. Men han har en riktigt jobbig period nu. Extremt mammig, inget går. Ingen får göra nått förutom mamma. Mamma ska blåsa mamma ska bära mamma ska titta på honom och gud hjälpe mig om jag inte gör det. Ellwr om någon annan försöker sig på att ta honom. Att gå på toa är bara att glömma eller så enkelt som att lämna rummet.
Han tycker oxå att han ska bestämma över brossorna men där är han i underläge än sålänge.

Men så var vi iväg hos läkaren i tisdags. Vi var berädd på ett helvete för barnvakten. Men ingenting. Han hade varit så snäll och till och med somnat.

Här sitter han och surar. Han har även fått till sin första toffs. ♡ Inte den sista iheller.




Jag fick hem en jätte glad och peppad fotbollskid idag, han fick åka med grannen dit, jag är så glad över det. Då slapp jag vara orolig övet att behöva gå ända dit.
Han hade spelat mycket och snyggt berättade han <3
Fast Lite besviken var han att jag inte var där men jag sa att jag ser fram emot att se honom spela någon annan torsdag! Okej sa han då. Nu tror jag faktiskt han har fastnat för detta och fotbollsgrejer önskas till julklapp.
Nu har kotten lagt sig och det blir lite mys med de andra två innan det blir sängen för de med. De är uppe på övertid men det får gå ibland. =)
Gubben slutar snart jobbet och jag somnar snart i soffan. Ja det är väl det som händer just nu.

Kommentera här: