påsken

Då har det varit påsk och vi har bara tagit det lugnt. Jag är sjuk, fast det tillåts man aldrig att vara ändå så det är bara att bita ihop och inse att man "inte är sjuk"
Så att det gör ont i hela kroppen,
Halsen känns helt igen kletad o att svälja känns som sandpapper. Snor i hela hjärnan så den sprängs snart. 
Men nej nej inte sjuk, vad ska jag vila för? 
Sur.mupp.morsa.som.blänger.

Men ja påsken.
Jag å mina boys käkade lite go mat. I år testade jag en ny sill. Kiviks äppel o curry. Jätte god. 
Kidzen fick liten påskpresent efter maten 💜 

Efter att vi hade smält maten hittade Billie-Ray det första ägget från påskharen. Gud vad barnen hade längtar. Detta låg i fönsterkarm en och vilken tur att det var hans!! 
Sen blev det full fart på de andra. 
PÅSKHAREN har varit här, börja leta skrek Dante när han såg att Billie-Ray hittade sitt.
Ja ni ser själva vilken eld i baken de fick.

Candylee fick ett hon med.
I hennes låg det lite nappar.

Alla var nöjda och mumsade godis, Dante tappade sin fjärde tand.
Framåt sena kvällen kom lite chips fram mer än så blev det inte.

Måste visa ett påskkort som togs för 7år sen.

Kommentera här: