Vincent 5år

Från nyfödd till att fylla fem år igår!! Tiden går så himla fort. 


Jag måste bara skryta väldigt mycket över vårat kap! 
Vi köpte hur mycket lego som helst för en summa som typ 1,förpackning kostar.
Den största kostade något på 1000kr kommer inte ihåg exakt. Vi fick den för 100kr!! Sen fanns där en som hade kostar 299kr den fick vi för 50kr. En hade kostat 169 kr den fick vi för 30kr och en kostade 469kr och den fick vi för 50kr!!! Jag är i chock hur billigt vi fick det. Som sagt 230kr och det är rysligt bra rea! I love Rea.

Detta fick Vincent i födelsedagspresent. Vincent blev sådär nöjd, han uppskattar allt han får. Men han hade ju önskat sig star Wars lego sjukt mycket. Men ibland får man inte precis det man önskar sig 😊 Fast sen fick han bidrag till att spara ihop till en sparkcykel o hjälm som tål att trixa med 😝

Vi fikade på kakor och tårta. 
Köpebottnar
Chaklad frosting
Vaniljkräm 
Bananer
Jordgubbar
Grädde

NonStop
Choklad fingrar

Kim sa till Vincent
-när man fyller fem år får man ta upp sin egen bit tårta. 
-ååh får jag säger Vincent stolt.
-men vad orättvist!! Vrålar Dante, jag fick ju inte ta upp en tårtbit när jag fyllde fem. 
-men Dante...  vi hade ju ingen tårta på din födelsedag (hade det på kalaset senare)
-eeh nä just det.

Jag tror han var nöjd med sin dag 💜💜💜 I morgon ska vi ha grillkalas

Kommentera här: