58år...

... Trodde Vincent jag fyllde idag. 💜 
Nää 29år blev jag och än sålänge har det varit en lugn mysig dag. 
Började att alla mina underbara kidz la sig i sängen och katten och hunden och gubben!!! Trångt o mysigt och jag fick paket!! 

Av familjen fick jag en elvisp eftersom den andra har gått i sönder. Sen fick jag smink o en nesesär. Precis vad jag önskade mig. Jag ska även få beställa skinnjacka 

👇


Så snygg så jag hoppas den är kvar sen. 
Söta fina Vincent köpte egna presenter till sin mamma som var så noga utvalt.. Tycker det var finast.

Det var ett "vackert blod diamant halsband" 
Och ett kort där han har skrivit Vincent i och en liten ask m choklad 
💜 💕 

Jag har plockat lite idag sen gjorde vi middag och efter det fixade iordning Dante för disco. 

Nu har vi fikat lite, Veronica kom på besök och jag fick fina har produkter som jag ska visa er sen. 

Sen blir det soffläge och massa snacks. 

Kommentera här: