syhörna

Visa dagar flyter på som har ingenting. Som när CandyLee sover som hon ska och äter och sen är en riktigt nöjd bebis. Såna dagar gillar vi. 

Men så har vi dagarna när alla kidzen bråkar från morgon till kväll sen skriker CandyLee hela dagen och låter inte sin mamma göra nått alls.

Idag har varit en sån dag... Och jag har bara kännt för att bara slänga in handduken, säga upp mig... Gömma mig på dass med hög musik i öronen.

Jag har vänner som syr, jag har en syster som syr och jag själv vill super gärna börja hobby sy. Så idag bestämde jag mig för att jag minsann skulle knåpa ihop ett plagg iaf. Men det var inte lätt då kidzen inte ville samarbeta för fem öre..  Men jag hade bestämt mig...
Men jag fick ihop några plagg ändå. 
En kjol men det här att sy på fri hand och räkna ut lagom storlek gick ju sådär. Candylee kan ha sin kjol till sommaren... Typ nästa år 😁 haha
Sen sydde jag haremshorts till Billie-ray. Dom blev jag nöjdast med!! Ska göra fler när jag har fixat mer gummiband/resa

Lillasyster måste ju matsha

Kommentera här: