Dimdim

Först måste jag sägs. Kryss i taket och hallelulja moment, ALLA barnen leker tillsammans med dockorna, bobbycar, bygger hus av kuddar och madrasser. Det är dag och natt. De har en sån fantasi och de har det super kul. 

Nu ångrar jag mig djupt att jag har kastat så mycket. Jag vill ha handväskor, kjolar och kavajer. Allt skoj som man kan klä ut sig med.
En stooor kista med massa fantasi i vill jag ha till barnen.

Men ja åter till rubriken. 
Idag är det tråkig dimma konstaterade vi vid frukosten. 
Men då döpte vi om der till dimdim för det lät gulligare. Ett gulligt väder istället för ett tråkigt väder. ☁ 

Tog lite kort på mer gulligheter

Candylee är febrig än, syns dock inte på korten men jag å hon har varit vakna en hel del inatt. Hon är gnällig och jag en zoombi.

Dessa två har fått ett monster high nyckel halsband. 
Ett kompis halsband som visar att de har nyckeln till vänskap och hjärtat. Flummigt men så himla fint och gulligt.

SuperVincent 😍


Bill o bulla... Haha.
Superduper söta


Kommentera här: