Gekås i Ullared!!

Igår var jag uppe i Ullared och blev fattig! Mycket fattig. Det var Ella o Annika som bjöd med mig upp. Fast att jag blev fattig  hade jag det jätte roligt tillsammans med en tjej som heter Camilla. Jag har tagit kort på det mesta som de små barnen fick. Kläderna till mig, Kim och Tor har jag inte tagit kort på och likaså allt smågrejs. Smink, drickor, katthalsband, deo, hundbajspåsar och sånt är ofotat :-)

Men jag börjar visa och så skriver jag under bilderna.  Candylee fick denna mysiga grårandiga heldress. Tycker hon passar så bra i grått (synd då jag tycker barn ska se ut som nån har spytt regnbågen på dom)
Och dinosaurier strumpor. Så söta.
Två strumpbyxor. De randiga har Billie-Ray likadana sen innan. 
Sen en bunt med strumpor i olika färger o mönster. 
En tvådelad superhjälte pyjamas.
Två hela pyjamas med dragkedja.
En jätte fin hundtröja som inte gör sig så fin på bild som den är i verkligheten. Den är jag så nöjd med.
Ett par uuuunderbart mjuka o sköna zebrarandiga gråa byxor. De är så mjuka så mjuka. 
En tuff tisha med ett sjölejon på. 
Dante fick en jätte fin randig tröja i orange o rött. Sen ett par jeans med mudd uppe runt magen och runt fötterna. De har även klappar och dragkedja. Svarta vanliga strumpor.
Sen fick han ett gympaset som jag inte har hunnit fota för det åkte med till skolan i morse. 
En grå långärmat som han fick tillsammans med den vinröda, turkosa randiga tröjan. Den enfärgade vinröda tröjan fick han tillsammans med den randiga tröjan han hade på sig idag. 
En svart orange randig farfartröja. Urfin i verkligheten, ser inte så fin ut på bild. 
Ett sjupack kalsonger.
En jumpsuit leopard. Urläcker men jag viste att han skulle bli besviken över en grej. Han vill ha dragkedjan ända upp och har önskat sig en väldigt länge. Men jag hittade ingen sån. Så det blev han lite putt över. 
Sen en fintröja och orange tisha med krage. Väldigt fint och färgerna stämmer inte riktigt. Det är mer orange i verkligheten. På bilden är det mer gult.
Ett par vanliga gråa tajta jeans och en superfin siptröja. Är jätte nöjd med den och tycker om läderdetaljerna. 

Bill o Bull.... hihi nä Vincent och Billie-Ray fick en del matchande för att jag tycker det är så kul framför allt då de går tillsammans hos sin dagmamma. 
De fick en röd/blå tröja med stjärnor på.
Mörkblåa byxor.
Vincent har svarta strumpor och Billie-Ray har svarta med gröna stjärnor på.
Billie-Ray var den som fick minst.
Han fick fempack strumpor
Två pyjamas. En superhjälte och en med katter på.
Sen fick han en grå tröja med en motorcykel på och dra-på-jeans.

Vincent däremot fick mer.
En superhjälte pyjamas.
Sjupack kalsonger och tiopack strumpor som han delar med Dante.
En jumpsuit med dragkedja ända upp!! Mördarblick från Dante.
Så så så fina hängselbyxor. 
En tröja med motorcykel på och dra-på-jeans.

Gympadress som Dante fick likadant fast i blått i svart.
En minions tröja och en färgfull tröja med massa elefanter på. 

Sen hittade jag billiga overaller. En mörkblå till Vincent och en grön till Billie-Ray. 


Sen är där mössor som jag inte har tagit kort på och som jag skrev, massa små grejer och våra å Tors kläder tog jag inte kort på.
Men något som fasnade på kort är jag o denna "förtjusande" man.
Haha haha.

Detta lördagsgodis var ju lite kul. 


Kommentarer:

1 Anonym:

Åh, vad mycket fint du fyndat. Skull du kunna skriva ut priser?

Svar: ja vist kan jag göra det :-)
Malabuz

Kommentera här: